fredag 12. november 2010

Symaskindate...


I går hadde jeg altså "date" med symaskina... Som mange av dere har fått med seg har jeg NULL tålmodighet når det kommer til håndarbeid som sying, strikking, brodering... Selv om jeg er en veldig tålmodig person ellers så kjenner jeg at det begynner å koke bare jeg tenker på at jeg må sy i en knapp! Så snille mannen min som kjenner meg altfor godt kommer ofte ilende til når han ser de svarte øynene mine tjihi... Men "date`en" i går gikk faktisk veldig bra den! Og jeg overrasket meg selv positivt! Og selv om jeg hater å innrømme det så koste jeg meg litt også;)

Duk OG gardinkappe på 6 meter! Fornøyd ja!!! Helt håpløst å ta bilder for tiden da, mørkt hele tiden.... Og mot vindu blir de enda dårligere. Men litt ser man da:) Over duken skal jeg legge en gjennomsiktig plastduk. Vi bruker bordet hver dag så det er greit å kunne vaske over uten å vaske duken hver dag!





Kjøpte meg sinkhjerter og et sinkkors på blomsterbutikken jeg var på forrige helg! De pynter så søtt opp på lys synes jeg. Må kjøpe meg mere bånd! Synes de ble litt "svenske" med dette båndet...? Vet ikke helt hvorfor:)



Og de søte små skiltene jeg fikk av søstera mi da!!! TUSEN TAKK snille du!!! Masse fine bursdagsgaver!!!

Nå er det HELG!
Håper alle leserne mine får kost seg masse!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så lekkert!!ღ
Så flink du har vært!! ,))
Så koselig av deg og titte innom meg og så fint du la igjen dine herlige avtrykk så fant jeg deg også!!ღ
La meg til hos deg ;))
Titter snart forbi deg igjen for en nydelig blogg du har ;)
God helg!!
Klem klem Anki

Mia, New Room Interior sa...

Så fint det ble, du er flink!! :-) Du burde satse på flere dater med den der ;-) Håper du har en super kveld! Klem

Home By Virginia sa...

Oi så flink du er...!!! ☺
Kjempe fint ♥

*Ha en fortsatt fin helg*

Klemmer fra MV ♥

Sommerhuset i bakken sa...

Det ble jo kjempefint! Så flink du har vært. Sååå koselig!

Ha en finfin søndag!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...