torsdag 11. november 2010

Noen gaver


Som jeg fortalte i forrige innlegg har jeg hatt besøk av min kjære søster. Og hun kom med bursdagsgave til meg (på forskudd)! Og det fortjener et lite innlegg:) Hun er verdens mest kreative nemlig og jeg fikk såååå mye koselige ting! På bildet over ser dere ei hvit (!) sinkbøtte! Jippi! Og en nydelig striesekk! Gleder meg såååå til å bruke disse til jul!!!


En hjemmelaget trådholder! Kjempesøt!!!



Og hjemmelaget lavendel badesalt! Det dufter himmelsk og det er en nytelse å synke ned i et varmt bad med lavendel i....
I tillegg fikk jeg to kjempesøte skilt fra Chic Antique som jeg glemte å ta bilde av... De får bli med i neste innlegg!

Men i dag har jeg date med symaskina (!) og det er jammen ikke ofte.... Jeg får prøve å gjøre meg ferdig så skal dere få se resultatet i morra!
Ha en finfin torsdagskveld!

2 kommentarer:

Hulda sa...

Så flott dette var da! :) Herlig den hyssingholderen, den gjorde seg godt hos deg, ser jeg. Likte også veldig godt den striesekken, og bøtta. :) Blir herlige til jul, ja!

Alfa sa...

Så heldig du var da:). Flotte ting. Likte veldig godt striesekken, og badesaltet må jo være fantastisk nå i disse tider.
Ha en flott datekveld videre;0)

Klem Alfa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...