mandag 17. oktober 2011

Materialvalg

Det er mange valg som skal tas når man pusser opp.
Her er noen av valgene vi har tatt til kjøkkenet...


Tapeten har dere sett noen gangen nå...:)


Liningø fronter fra Ikea og heltre eik benkeplate



I "enden" av kjøkkenet, den veggen som er mot stua har vi valgt å ha utvendig kledning. Vi har baksiden frem slik at overflaten blir litt glattere. Denne er malt i en lys blågrå farge.


Synes den røffe veggen ble flott til både tapeten og den hvite, glatte innredningen.

Fortsettelse følger;)

6 kommentarer:

Line Elisabeth sa...

Hei:)

For en stiilig tapet! Er det en våtromstapet?
Nå fikk jeg skumle planer her hehe;) Har lenge hatt lyst til å pusse opp det lille badet mitt, og den hadde jo bare vært helt perfekt der!

Ha en fin ny uke, og takk for inspirasjon;) Klem

Hulda sa...

Ser absolutt ut som dere har gjort et godt materialvalg! Kjøkkenet blir rålekkert!

Mona Christin sa...

Dette kjøkkenet var stilig med røffe valg. Det liker vi...

Klem Mona C

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

WOOOW, for ein stilig tapet!!!!
Høyrest ut som kjøkkenet vert kjempefint:)
Kos dåkke vidare...
Klem frå Mette♥

Ceropegia sa...

Ser kjempebra ut!
Gleder meg til å se fortsettelsen :)

Tina sa...

Dette blir jo kanon, kjempestilig. Er det eik benkplate du har eller er det bøk. Ikea er selfølglig tom for eik som jeg tenkte ha på hyttekjøkkenet...

Gleder meg til å se fortsettelsen på ditt kjøkken! Tenker du koser deg med dette. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...