mandag 19. september 2011

viiiiiiiiii, nytt kjøkken!!!!!

Hurra hei og hopp jeg er så glad i dag:)
Eeeeendelig blir det nytt kjøkken!!!!!!



Kjøkkenet stod her når vi kjøpe huset i 2002.
Det er et standard hvitt noremakjøkken med bøk benkeplate.
Med irriterende lave skap...
Herlig fettsamler på toppen....
Har ikke så lyst til å vise bilder, men det må vel bli et før-og-etter innlegg etter hvert *smiler*



Arbeidsplassen er plassert i det mørkeste hjørnet på kjøkkenet.
Det blir det endring på nå!
Kjøleskap, fryseskap og et høyskap skal nå få plass der.
Baking og matlaging blir foran vinduet!




Jeg sitter og somler og tegner på Ikea's kjøkkenplanlegger...
Det er bestemt at det blir et Lidingø kjøkken med heltre benkeplate.
Resten er litt usikkert enda:)



Så en utfordring til dere superflink bloggiser;
Si meg ditt beste kjøkkentips!
Pliiiiiiiiisssss......:)
Hva er lurt, hva må jeg tenke på, hva ville ikke du vært foruten, hva ønsker du deg, hva mååå jeg ha osv osv osv...

(Alle bildene er fra Ikea)

Jeg venter i spenning!!!

7 kommentarer:

Hulda sa...

Blir sikkert UTROLIG flott med nytt kjøkken!! Blir gøy å følge med.

Synnøve sa...

Kjempefint kjøkken du har valgt.
Jeg har heltre eik benkplate og angrer meg for at vi ikke tok laminat i stedet. Den tåler ikke og sette noe varmt på den. Blir flekker etter vannsøl, hvis du ikke tørker opp med en gang.
Jeg har villet hatt to bestikk skuffer. Ei til det vanlige bestikke og ei til fin bestikke. Får hjemme til meg ligger fin bestikke i esker og blir lite brukt.
Kolonial skuffer er et must
Klem Synnøve

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Så spennende Hege ;-) Jeg sier bare skuffer, skuffer, skuffer - masse skuffer.
Det jeg savner mest fra mitt gamle nydelige kjøkken er kjøkkenøya!

Tegn masse forskjellige forslag og velg ut de 2 beste, lek deg med tegningene ;-) Men husk masse skuffer ;-)

Klæm fra Nord Noge

Tina sa...

Lidingø, da må du jo bare ha domsjö oppvaskkum. Har nettopp bestem meg for kjøkken på hytta og der ble det Ädel fronter, men med domsjökum. Gled deg, jeg har lempet og lempet og planlagdt meg i hjel. Lkæpt og byttet... Gleder meg til å se fortsettelsen.

Anne Kat sa...

Skuffer, skuffer, skuffer er kjempepraktiske
Gleder meg til å se hvordan det blir.

lovise sa...

Så fint kjøkken du har valgt deg, lykke til og kos deg med planleggingen :)

h.espe sa...

Heldige deg - kjøkkenet kommer til å bli rålekkert!!

Ønsker deg en strålende flott torsdag i morgen!

Klem fra Hildegunn

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...