søndag 18. september 2011

Jeg binder meg en krans...

Det begynner å bli kaldere og kaldere om natta.
Sommerblomstene takker for seg en etter en.
Jeg prøver å ta vare på det som er igjen så godt jeg kan...




Lavendelblomstene er borte, men greinene er jo så dekorative!
Lukter godt gjør de også!
Jeg satte med på verandakassen i sola og prøve meg litt frem...




Lavendelring og lavendelhjerte!
Ringen henger på stua, en bukett henger på soverommet 
og hjertet ønsker alle velkommen på trappa...
Ahhhh de dufter deilig!



Søte ja?

4 kommentarer:

staudecafeen sa...

Dine kranse er rigtig fine. og så dufter de jo dejligt:) God søndag Anne Gine

Bente sa...

Så fine de ble. Har blomster enda, så jeg får meg ikke til å rydde terassen enda. Får drøye ei uke til.

Ha fortsatt en fin søndag.

Klem Bente

KROnPRINSESSENE sa...

Ah, det hjertet var vakkert!
Så flink du er til å ta vare på det som er igjen...
Ønsker deg en ny, fin uke.
Klem May Helen

Nina i Paradiset sa...

Kjempefine kranser!
:)
Dette kan du!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...