søndag 27. mars 2011

Soverom i grått, blått og hvitt...

Jeg har vel aldri invitert dere inn på soverommet *ler*
Kanskje på tide da?


Soverommet ble pusset opp i fjor.
Det ble hvitt panel på tre vegger og en vegg med tapet.
Valget falt på en grå tapet med hvite striper i.



Seng og nattbord er Hemnes fra Ikea.
På nattbordet er et lite stillben med lys, bokstaven H (for Hege:) og litt lavendel...
Putespray med lavendelduft fra Dunrace.


Sengetøy fra Linen.
Jeg har flere sett derfra og de er helt himmelske...


Over senga er det en bildelist som gjør at vi enkelt kan bytte ut motivene.
Nå er det blomster som gjelder:)
Lys blå lingardiner og en sommerhatt som venter på å bli tatt i bruk...


På ei knaggrekke henger som regel skjerfene mine,
sammen med en liten olivenkvist...
Akkurat nå henger min nye vårjakke der og venter på våren!

Her er det SNØ i mengder men sommertid likevel!

Ønsker alle ei flott uke!!!


4 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Så fint på soverommet ditt! Men så er jo eg veldig glad i grått ;) Tusen takk for alle fine ord du legg att inne hos meg! Dei varmar!

Ynskjer deg ei flott veke!
God klem,
E

Bondekjerringa sa...

Takk for titten! Koselig soverom med vårlig preg over seg :)
Ha en fin kveld og uke!

h.espe sa...

Hei på deg!
Endelig 'snakker' nettverket til meg igjen, og jeg får tatt meg en besøksrunde i blogglandia :o)

Så lekkert på soverommet hos deg - lyst og flott!!! Et rom som virker som balsam på sjelen det der...

Ha en finfin tirsdagskveld og en flott uke videre!

Klem fra Hildegunn

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempeflott soverom! :D Så svalt og herlig ut. ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...