torsdag 27. oktober 2011

Vil dere se?

Som barn i en godteributikk!
Det er vel den beste beskrivelsen på kvelden i går...



En ting er sikkert; Living er en av de beste butikkene jeg har vært i!
Og endelig åpnet de i Trondheim!!!
Utrolig utvalg av møbler og interiør!
Og fantastisk nydelig pyntet og dekorert!
Jeg fikk julestemning som bare det og går nå med tusen tanker i hodet om hvordan jeg vil pynte til jul:)



Vel vel, vi får vel se hvordan det går da...

For makan til vinglepetter skal dere lete lenge etter!
Hjelpe meg, jeg legger ting i kurva, legger tilbake, tar noe annet, ombestemmer meg og går tilbake, svirrer frem og tilbake og når det er 5 minutter igjen har jeg enda ikke bestemt meg for hvilken lampe jeg ønsker meg og synes slett ikke jeg har fått plukket nok julepynt......
Enda bra butikken er kommet for å bli i nærheten av meg!!!



Bildene er tatt i kjapt tempo, men selv om kvaliteten ikke er på topp viser de noen favoritter fra kvelden...
OBS: Bilderas!!!






Lampene ble mitt store dilemma denne kvelden...
Trenger noe nytt til kjøkkenet, men siden hverken kjøkkenet er ferdig eller spisebord er valgt ut ble det aaaaltfor vanskelig for lille meg... *smiler*
Heldigvis kan jeg ta turen igjen når jeg har bestemt meg!
Bare se da!!!!





Sukk....
Men, tror jeg ender opp med denne etterhvert:


Her ble det mange bilder gitt:)
Jeg blir såååå gira, tror nesten jeg må revurdere yrkesvalget mitt jeg, det er jo interiør jeg brenner for....!




Jeg shoppa ikke så veldig mye, men jeg skal vise dere i et senere innlegg!
Håper dere ble inspirert!

Klem fra meg


5 kommentarer:

Hulda sa...

Mye fint der, ja! Likte spesielt godt julebordet de hadde dekket med det hjertet til pynt.

Saras stove sa...

For en nydelig Living butikk! Skulle ønske Living butikkene her i Bergen alltid var like ryddige og lekre!

Gretema sa...

Ååh.. gjett hvor jeg skal i neste uke. :D Gleder meg til å se.. Takk for at du la ut alle bildene :D

Gretema

Ceropegia sa...

Mmmmm....

V
A
K
K
E
T
T
!


Reser avsted ved første anledning!! Fikk ikke anledning til åpningen, dessverre...men nå er de endelig her. S anledningen vil vel by seg! :)

Tina sa...

Super butikk, perfekt for oss bloggedamer! Da er det bare å glede seg til home and cottage også så er alt komplett i alle fall for meg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...