fredag 19. november 2010

5 UKER IGJEN...

...TIL JULAFTEN!!!
Enn det da, ukene flyr jo! Og neste helg er det 1.søndag i advent!


I går vasket jeg rundt på kjøkkenet. For en jobb! Men utrolig deilig etterpå!!! Rent og ikke minst ryddig i alle skuffer og skap. Og det er en drøm å åpne kjøleskapet! Og komfyren! I dag ble helgavasken unnagjort også, så nå er det DEILIG å sette seg ned, tenne lys og vente på gullrekka!


Det merkeligeste skjedde med meg i går! Jeg var inne på boden og så PLUTSELIG falt det en kasse ned, rett i hendene mine! Kassen åpna seg og POPP POPP!!! Det POPPET opp julenisser, og alle ville bli med meg på stua... Merkelig.... Over ser dere i alle fall en av dem;)



Jeg tenkte jeg skulle lage meg noen kranser til jul! Men denne søte fra KID til bare 39 kroner var mye finere enn hva jeg hadde klart...
Det er vel lov å gjøre det enkelt en gang i blant?


Nå er det hærlig fredagskveld og helg.
NYYYYYT DA FOLKENS!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig Hege :) Ramma du har er utrolig fin, fikk faktisk en idè, jeg har også en slik ramme som jeg ikke har pusset opp enda..
Kristin

Mona Christin sa...

Hei.

Så fint du har gjort det. Ikke vært inne her før, men du hadde virkelig en fin blogg hvor jeg fant masse inspirasjon.

Flott gardin og duk du har sydd. Likte stoffet.

Klem Mona C

Alfa sa...

Takk for hyggelig hilsen inne hos meg. Godt jeg har noen som er enige med meg:). Så flott du var pyntet.
Ønsker deg en riktig god lørdagskveld. Kos deg.
Klem Alfa

Tina sa...

Masse fint, superfine tall på adventsstaken. Hærlig hjertekarns, åsså billig da! Ja skjønner godt du bare kjøpte... Ser du er venninne med hun som har In-spira, da er du kanskje fra Trøndelagen du også da?

Takk for hilsen, flott blogg du har, jeg titter innom igjen jeg!

Hulda sa...

Det må jeg si! Tenke seg til at kassen med julenisser hoppet rett på deg. ;) Søtt ble det. :)Likte så godt de rammene dine, så fine de var, ser jo ut som de er av panel. Flott den duken din, og kransen også. :) Koselig hos deg!

Fru Rosas Hjem sa...

Så mye fint du viser! Jammen må jeg en tur på kid jeg også å kjøpe meg en sånn søt hjertekrans:) Billig da:)

Takk for kommentaren i bloggen min:)

Ja bildene er av varer jeg har i butikken:)


klem

Frk.Vatland sa...

Hei koselig blogg og flotte bilder:) Liker stilen din!

LEgger meg til som følger og håper du vil følge meg også:)

Ha en fin uke;)

Klem fra Brit Olaug

Anonym sa...

Julestemning allerede hos deg, så det ble vel ikke noe problem å kose seg i helga? :) Her i bakvendtland er det fiskesesong nå, så må vente et par uker før jeg vasker kjøkkenet - drømmen er å få malt det blått før den tid ;)

Ha en fin uke!
- lovise

Vibeke / Mammas Hus sa...

Tiden går fort ja! ;)

Koselig bilder ♥

Håper du får en fin uke!


PS: Snøen som er så søøøt, gjør siden din treg og hakkete for oss som blar seg nedover. :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...