onsdag 3. november 2010

Dagens lille tips


Sant og si har jeg kommet i julestemning. Jeg tenker på julegaver, julebakst, julepynt og julelukter. Nå har julelukten kommet til mitt hus (ja faktisk, allerede...)! Ikke røkelse enda nei, det må vente til siste uka. Men denne! Homeparfumè fra Durance! Men lukt av kanel og appelsin! MMMMMMM!!!!! Den anbefales virkelig på det varmeste!


Synes du det er litt tidlig?
Når du fyller opp slike varer de jo ganske lenge... Jeg har brukt mye duften White Tea og de lukter kjempelenge! Så min gode unnskyldning er: Heller juleduft i november og desember enn i desember og langt utover nyåret!

En annen ting jeg fant i skapet (handlet inn i fjor) var denne:


Den kan brukes slik du bruker jiff, altså spray på benker og bord og tørk av. Lukter også av appelsin og kanel og er deeeeeeilig....... (Kjøpt på Cornelias Hus i Trondheim)

Ble du inspirert?
Durance finner du blant annet i butikken til AnneKat eller i nettbutikken hennes! Durance finnes også i oppvaskmiddel (som mannen faktisk savner nå når vi er tomme!), og deilig vaske- og mykningsmiddel med duft av lavendel... Ubeskrivelig til sengetøyet.....! Ellers en SUPER venninnegave!!!!

Ha en deilig onsdag da alle hærlige der ute!

1 kommentar:

Chic - Romantique sa...

Takk for tips! Den tar jeg med meg.
Jeg har duft av vanilje i stua men begynner egentlig å bli ganske lei den. Det er jo en perfekt anledning til å bytte nå som det nærmer seg jul :)

Ha en strålende dag :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...