lørdag 27. november 2010

Adventshelg

Nå skal endelig adventsstaker og adventsstjerner tennes! Jeg kosa meg med dette i går kveld, vi skal nemlig på julebord i kveld og på middagsselskap i morra. God nok unnskyldning det?
Viser noen bilder fra stua jeg, de er mest effektfulle når det er mørkt synes jeg:)


Adventsstakene er pyntet med hjerter fra Kremmerhuset. De som følger med når man kjøper adventsstaker er ikke akkurat min favoritt...


På kjøkkenet kom det opp stjerner, men det ble ikke så bra bilder derfra. Skal prøve igjen senere!
Her ser dere noe av den...


Den er stoooooor og jeg har toooooo :-D

Det dufter deilig i huset av svibler, pepperkaker og krydder... Så nå er det bare å fortsette å stæsje litt før jeg skal ordne meg til julebord!



Håper alle koooooser seg med pynting og adventstid!

1 kommentar:

Mia, New Room Interior sa...

Ha en kooselig adventshelg! Klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...