fredag 5. november 2010

Kreativ?

Jeg ser at det er så utrolig mange kreative sjeler der ute... Dere strikker og syr og lager de mest imponerende kreasjoner! Jeg er så utrolig imponert!!! Jeg tror kanskje at jeg har ti tommeltotter:) -Har nok ideer, men det er mest tålmodigheten til å gjøre det det står på...


Litt jul i hylla med pikekyss, sandkakeformer og pepperkakeformer... Venter med de røde sløyfene;)

Tanta mi lager verdens herligste dufteposer med lavendel... Sulle ønske jeg var like kreativ, de er den søteste venninnegave...

Eller kanskje jeg bare skal lage noen strieposer med mitt favorittkrydder?

I Frankrike i sommer kjøpte jeg denne for å ha baguetter i når man går til bakeren tidlig på morgenene. Kjempesøt! Det er ikke riktig like stor bruk for den her... Men den er perfekt til plastposer!!! Hadde jeg vært flink til å sy hadde nok mange fått en slik til jul:) Jeg elsker fargene!



Kanskje noen kreative sjeler finner noen tips her?

Det er i alle fall deilig fredag, så nå skal jeg vaske ferdig. Da blir det ekstra deilig å kose seg foran tv`en i kveld:)

Ha en flott dag da!

3 kommentarer:

Home By Virginia sa...

Hei Hege ☺

Mange fine tips der ja... Mormor lagde sånne hvite heklede duftposer støtt og stadig... ♥

*Titter innom for å ønske deg en riktig god helg*

Klemmer fra MV ♥

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei, Hege (jeg regner med at det er greit at jeg skriver det siden hun i kommentaren over skriver navnet ditt...)

Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min, det var kjekt at du tok tiden, så fant jeg bloggen din. Liker også veldig godt linstoff og andre naturlige stoffer; det enkle er ofte det beste. Ønsker deg en fortsatt god helg. Klem fra meg (som ihvertfall er gift med en trønder....)

Anonym sa...

Koselig smågaver, fint med ideer i disse gavetider :)

Ha en fin uke!

- lovise :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...