mandag 7. november 2011

YES & NOOOO!!!!


Noen ganger blir prosjekter vellykket!
Og det er så artig!!!
Jeg har pusset opp slagbenken og ble godt fornøyd.


Kanskje litt vanskelig å se fargen, men den er lys blågrå.
Samme farge som på panelveggen på kjøkkenet!



Nå mangler bare skinn og puter:-)

Og så mangler bordet da....
Jeg pusset bordplaten i over en time i går,
og mente bestemt at jeg hadde fått bort lakken!
Men neida....
Slik ble det seende ut etter at jeg beiset det...
(Fargen på beisen skal være Drivved)


Så da er spørsmålet...
...pusse i tiiimesvis til....?
...eller gjøre det "enkelt" å bare male det.....?

Hmmmmm
Usikker...

5 kommentarer:

Synnøve sa...

Så fin benken din ble.
Har vært ut for det samme når det gjelder bordet ditt. Pusset det ned for andre gang, men alikevel ble det for blankt når jeg beiset det, så da ble det maling istedet:-)
Klem

Hulda sa...

Så nydelig den benken din var! Helt skjønn!

Mona Christin sa...

Digger benken. Det er så fint med benk.

Lakken på bordet ser ut til å sitte godt. Jeg tror nok du må male det. Anbefaler i tilfelle scanox trestjerners gulvmaling. Den er slitesterk, men veldig enkel å bruke.

Lykke til.

Klem Mona C

Hannemor sa...

Hadde akkurat samme plan som deg når det gjelder bordet.. men prøvde ikke engang, så bordet er fremdeles veldig furu. Benken ble jo kjempefin!!

Just a Little Vintage sa...

Det er så gøy når prosjekter blir bra!!! Og det ble virkelig benken=)! Jeg vet alt om å pusse vekk lakken fra bordplater....har gjort det med 3 bord...og ja, du pusser deg nesten ihjel;)! Jeg tor jeg ville prøvd å pusset litt til;), så kan du heller male om det ikke går;)! Fint blir det uansett=)!

Ha en finfin kveld!
Klemmer!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...