onsdag 9. november 2011

Ferdig! -kanskje....


Da er benk og spisebord malt!
Mangler egentlig bare å lakke over bordplata med matt lakk,
så er det klart til å spise her! 
Men....



Mulig jeg ombestemmer meg....
Det er kanskje mulig at bordplata blir hvit i stedet....
Og da er det jo dumt om jeg har lakkert den!
Jeg må tenke litt....


Den matte lakken brukte jeg forresten på tapeten min også!
Det var Lene og Anita på Vakre Hjem (den lokale malebutikken) som anbefalte meg det.
De er så utrolig flinke, jeg har fått utrolig mange gode tips og råd der!
Lene skriver forresten også for denne bloggen!
Verdt å ta en titt!!!


Vinglepetra skal tenke seg litt om...
Liker fargesammensetningen godt i alle fall!
Hvitt, lys blå og grå!


Ha en deilig novemberdag!

6 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Nydelig kontrast med den grå plata synes jeg!
Flink du har vært som har ferdigstilt et sånt prosjekt...
Ha en fin dag og nyt det nye ;)
Klem May Helen

Line Elisabeth sa...

Hei:)

Kjempestilig! Syns det ble fint med grå bordplate jeg, fint med litt kontraster:)

Ha en fin kveld!
Klem Line E.

Synnøve sa...

Kjempestilig ble det.
Kjenner alt til med og ikke greie og bestemme seg:-)

Klem

Anne Kat sa...

Så fint det ble Hege og lekkert med grå bordplate faktisk.

pysseltanten sa...

Halloj!
Nu har jag kikat igenom hela din blogg...:) Fastnade fullständigt...Måste säga att jag ÄLSKAR din tapet i köket!..Vad är det för märke på den? Den e ju rätt o slätt suuuuperläcker...Blir nog superfint i köket när det är färdigt...O det där med bordet känner jag igen...hihi..man ändrar o donar heeela tiden...:))
Ha en fortsatt fin vecka...
Kraam Git

Hannemor sa...

Lekkert Hege!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...