mandag 14. november 2011

Ny uke!


Det nærmer seg advent med stormskritt!
Jeg så på innlegget mitt i fjor på denne datoen, da var det fargsdag og baking av hvite kakemenn her i huset. Koselig!!!
Kanskje jeg skal begynne så smått?


Det er lite med julestemning her i huset enda,
 selv om noen minitrær og svibler har kommet på plass.
Tror jeg så smått må begynne med baking i alle fall!


Viser litt nytt på kontorplassen på stua i dag.
Over hengte jeg opp et gammelt vindu, tidligere var det ei hylle her.
Jeg må ærlig innrømme at jeg er blitt veldig glad i den lys blå fargen
(som nå går igjen flere steder i huset...)


Håper alle hadde en koselig farsdag i går!
Mine kom hjem etter ei opplevelseshelg ved sjøen med nykokt krabbe!
Jeg stod klar med nybakt loff og kake, så vi kosa oss stort!

God ny uke til dere alle!

7 kommentarer:

Sommerjenten sa...

Koselig bilde! En liten gran blir aldri feil, er så fint! Nå har jeg lyst til å pynte her :)

Fortsatt fin mandag!

Klem Lene

BergenButler.no sa...

Ja, det er bare å sette i gang med jul- desember flyr jo avgårde. Fine blider og koselig blogg. Jeg følger:)

Hjertelig
Kjersti

Line Elisabeth sa...

Hei:)

Så koselig du har pynta på kontorplassen din!
Stilig gammelt vindu og kos med det lille grantreet:)

Ha en fin dag i morgen!
Klem Line E.

Sommerjenten sa...

Tusen takk for koselig kommentar hos meg! :) Lampene er fra Palma :) Liker de også veldig godt. Rustikke :)

Fin dag til deg!

Klem Lene

Hulda sa...

Flott innlegg fra din lune arbeidsplass. Så fint med minitreet og skinnet på stolen. :) Ja, sant, ikke lenge til advent nå. Skal lage noen kranser neste uke slik at de er klare til helga.

Tina sa...

Syns da jemmen det beggynner å snike seg innl itt julestemning hos deg jeg. Ei lita gran og et lys, skal ikke mer til for meg.... hihi! Må vel snø til for å overbevise oss helt om at julen er hos oss snart...

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Koselige bilder fra kontorplassen din. Litt svibler har det blitt hos meg også. Pynting og kakebaking til jul er kjekt. Men det er gave-innkjøpene som stresser meg så inn i hampen. Hva skal jeg finne på å gi i år? Ja,ja, idéene kommer nok.
Ha en fin dag!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...