søndag 6. november 2011

Prosjekter...



Dere tror vel ikke at jeg har hatt kjøkkenfri?
Tjihi, prosjektene står i køøøøø....
Mannen har lagt lister oppe og nede og langsmed og sidelengs. Flinkingen!



Jeg har shoppet på Finn.no!
Vi drømte om et stort spisebord i jern og drivved...
Og en laaang gammel slagbenk i slitt blå....
Men helt ærlig, vi har ikke råd nå!
Kjøkken er dyrt, så man kan vel ikke ha alt med en gang.



Men så kom jeg over disse godbitene på finn da!
De kostet nesten ingenting heller, så da var det ingenting å tenke på.
Løp og kjøp!



Så selv om det ikke var helt slik vi hadde tenkt oss, så får det duge noen år.
Jeg pusser og maler og skal vise dere resultatet snart!
Ting tar nemlig ikke så lang tid når jeg er sjefen heeelt alene *smiler*


Det blir ganske store forandringer!
Jeg er IKKE fan av furu!


Fortsettelse følger snart!

Hva har du brukt helga til da?

Klem fra meg

5 kommentarer:

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Så spennende Hege ;-) Jeg har STOR tru på at dette blir en bra løsning! Gleder meg til å se det ferdige resultatet ;-) Håper på å komme meg en tur en vakker dag å se på det nye kjøkkenet ;-)

Stor klæm Vibeke

Bente sa...

Nå er jeg spent. Elsker sånne prosjekter.

Ha ei flott uke

Klem Bente

Gretema sa...

Spennende krysser fingrene for at du skal bruke jernvitrol på det bordet, vurderer å bruke det på mitt lakkerte furu kjøkkenbord, men jeg greier ikke å bestemme meg...skal... skal ikke... Nå venter jeg til du viser frem ditt bord :D

Gretema

lovise sa...

Så flinke dere er!
Ah, det blir sikkert fint :D Jeg drømmer også om slitt blått kjøkkenbord og skap, det er jo bare så fint! Gleder meg til å se resultatet :) Ha en fin uke!

Hannemor sa...

Som jeg gleder meg til fortsettelsen, du er jo superflink jo :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...