tirsdag 1. november 2011

Living in november

November er her!
Mørk men lun likevel...
Jeg gleder meg til førjulssyssler, enn du?


Det at du ser nisser på dagens innlegg er bare for annledningen *smiler*
Jeg har ikke kommet helt hit enda altså!
Ville bare vise noe av det jeg kjøpte på bloggtreff og føråpning av Living!



Nissene er så søte!
Og dådyret også:)


Et hvitt horn på kongler...



Små juletrær har jeg allerede...
Noen er selvplukket og noen er fra Ikea.


Lykta har jeg vist dere tidligere.
Jeg liker den kjempegodt!
En trådkurv ble også med meg hjem og koser seg med duftende mandariner...


Førjulsstemning i heimen:)


Men nå må nissene bort!
Håper dere har en herlig 1.november!

Klemmer fra meg

1 kommentar:

Sommerhuset i bakken sa...

Så mange flotte ting du fikk med deg hjem. Og så fine bilder du har tatt! Likte alt ;-)

Ha en finfin kveld!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...