fredag 11. november 2011

Sorry!


Jeg har villedet dere!
Bildet i forrige innlegg var feil... hehe...
Neida, jeg malte om igjen!



Takk for koselige kommentarer forresten!
Og ja da, bordet ble kult i grått!
Tøft med en kontrastfarge!
Men det passet dårlig til resten av kjøkkenet....
Dere vet;
det kjøkkenet som vi holder på å pusse opp som vi enda ikke er ferdige med som dere derfor enda ikke har fått se........



Men slik ser spisebordet ut nå!
Og slik blir det en stund!
Benken og bordplaten er malt i en lys blågrå farge, om noen er intressert skal dere få fargekoden.



Nå har jeg sendt bort mann og barn for helgen, og jeg venter besøk av søstra mi! Vi skal ha ei søsterkosehelg og jeg gleder meg veeeeldig! Aaaaaltfor lenge siden sist!



TUDDELU!!!!
NYT HELGA!!!!

4 kommentarer:

Hulda sa...

Du er dyktig å male! Det ble fint denne gangen også. :)

Hannemor sa...

Å så koselig med søsterbesøk da. Dere får kose dere masse, her skal det jobbes..

Mona Christin sa...

Ser veldig bra ut. Bare synd du ikke fikk beiset det slik som planen først var. Men kult med en annen farge på platen.

Tuddelu...

Klem Mona C

Sommerhuset i bakken sa...

Bordet ble kjempefint! Flinka!

Så koselig med søsterhelg! Kos dere masse!

Klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...