tirsdag 14. september 2010

Høststemning

Takket være alle fantastiske flotte bloggere der ute med nydelige bilder til inspirasjon, må jeg bare innrømme: JA, jeg er kommet i høststemning! Nå er det blitt kaldere og mørkere, innimellom slår regnet mot ruta og vinden suser i huset... Men det gjør liksom ikke så mye, for inne er det varmt og lunt. Stearinlys kaster sin glød rundt i stua, ullpleddene er deilige å krype under og jeg får ikke lenger dårlig samvittighet for å bruke en hel kveld forann tv`n eller datamaskinen:)

Jeg har skapt litt høststemning både ute og inne, resten klarer naturen helt selv...



Har ordnet en sammenplantning ved inngangspartiet også, sammen med ei bøtte med stein som en av mine steingale sønner har samlet ved elva:) Ellers gleder jeg meg til å male huset neste år! Huset var gult og grønt når vi flyttet inn, men nå er det heldigvis på tide å male igjen!!!! Det blir IKKE gult og grønt! Kanskje grått...?


Sommerblomstene har sine siste krampetrekninger...



Men eplene er nyyyydelige nå!



Jeg ønsker alle en superfin høstdag!!!!!
Klem fra blomsterpiken :)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...