onsdag 1. september 2010

Fra påske til høst...



Det er noe som heter at jula varer helt til påske... På bloggen min har jeg justert dette litt, det må vel bli at påska varer helt til jul :) For nå har jeg nemlig ønsket dere alle ei god påskeuke LENGE!!! Våren gikk, sommeren fløy og i dag er det vår første høstdag. Jeg må ærlig innrømme at JA: Høsten er fin og koselig, MEN: Jeg er ikke helt ferdig med sommeren jeg!!! Jeg vil ha mere sol og varme, sitte mere ute på verandaen sene kvelder, grille mer og gå i lette sommerkjoler ...
Så jeg laget et lite minne om en fransk sommer på lysbrettet mitt: Lavendel, lavendellys og steiner og slipt glass funnet på stranda i deilige France...

Nå er jeg i gang med blogging igjen og jeg kommer plutselig tilbake! Ha en fin høstdag alle sammen!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...