lørdag 15. januar 2011

Valgets kval...

Jeg snakker, tenker og drømmer om sofa....
Hmmm, valgets kval... Den må passe inn, den må være fin og god og den skal helst ikke koste for mye.

Denne er jo helt skjønn da! Den er fra Skeidar. Men man blir kanskje litt lei striper..?
 Kanskje med en stol eller to til....
En slik:

Eller kanskje en slik? De er sååååå lekre....


Vi har veldig lyst på en stoooor sofa da. Men sliter nok litt med plassmangel....
Begge liker denne fra Møbelringen!


Men det spørs om det må holde med en slik...

Jeg synes Ikeas Ektorp er fine da, men liker bedre sofaer som ikke er hjørne! Mannen synes det er litt mye stoff på disse, liker de litt enklere...


Hvis vi vinner i Lotto i kveld blir det nok en tur til Slettvoll! Åhhhh de har mye fint! Virkelig noe å ønske seg.... Og GJERNE sammen med denne:


Verdens største deiligste stol... Sukk....

Hmmm ble mye hummer og kanari her ser jeg *ler*
Hva liker DU?

3 kommentarer:

Siven sa...

Du har jo funnet frem til veldig mye fint da, men må jo si at jeg ikke hadde våget å kjøpe stripete sofa. Du har vel tenkt å beholde den en stund... :)

Jeg liker den som heter Atlanta fra Skeidar. De har en 3-seter som burde være grei sammen med den hvite stolen fra Bohus. Den var jo veldig fin. :)

Lykke til!

Anonym sa...

Den mørke hjørnsofaen !!! helt klart ; )

Anonym sa...

Les hele bloggen, ganske bra

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...