onsdag 19. januar 2011

In-Spira

Min gode venninne AnneKat har i november og desember prøvd seg på butikk. Det gikk bra, og i påvente av nye lokaler har hun nå kun nettbutikken som dere finner her

Jeg hjalp henne å pakke ned butikken. Og hun har SÅÅÅ mye fint!!! Her er noe som fikk bli med meg hjem:)


Lysestaker



Madonnafigur og madonnaklistremerke til lys


Lysestaker
Fra tidligere også homeperfume fra Durance og sinkhus fra Walter


Et søtt etasjefat
Dette brukes for tiden til frukt

Dere kan besøke nettbutikken hennes HER

Jeg er fortsatt hjemme med influensasyke gutter...
Nå bakes det boller i håp om at de skal få i seg noe mat.
De ønsket seg også en smoothie, så da lager vi det også:)

Ha en flott lillelørdag!

4 kommentarer:

Ceropegia sa...

Hei igjen ;)

Mye fint der ja.

Mye plass i en ektorp hjørne uten at den er for romstor....men vanskelig å si hva som passer best fra bilder av rom egentlig :)
Men fin er den:)

Bor på Korsvegen forresten ;)

Takk for titten;)

Anonym sa...

Så mye flott du hadde her

Håper dere snart er friske og i farta igjen, er jo det beste
Vi har sluppet unna så langt
Klem M

lovise sa...

God bedring til gutta dine! Håper de fikk i seg litt boller og smoothies :)

Ah, du har så masse fint :D

Gollass sa...

Ville takke for besøk inne hos meg og samtidig ønske guttene dine god bedring. Jeg følger deg også videre;-)
Klem Elin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...