søndag 16. januar 2011

Søndagskveld

TUSEN TAKK for mange tips og gode råd!
Helgen er snart over. Her i huset har en av guttene hatt influensa, så vi har hatt ei rolig innehelg.
Han er fortsatt ikke bra, men har heldigvis ikke så mye feber lenger (40,5 i går var litt skremmende...)


Vi er fortsatt i tenkeboksen når det gjelder sofa...
Men jeg tenker at vi tar tiden til hjelp! Det blir når det blir!


Uansett utfall ser det ut til at jeg må selge sybordet mitt...
Huset vårt er lite og jeg får ikke plass til alt jeg ønsker...


Noen som har en idè om hvilken pris man tar for et slikt?
Mye utstyr er med og den virker!!!



Må bare vise dere de nye gryteklutene (vottene?) mine! De er VÅR de:)

Tusen takk for flotte kommentarer og tips!
Jeg setter kjempestor pris på alle sammen!!!

Jeg ønsker dere alle ei riktig flott kommende uke!

5 kommentarer:

Anonym sa...

For noen fine gardiner du har, hvor har du kjøpt?
Her er en link til Finn
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/resultat?sort=5&SEGMENT=&CATEGORY%2FMAINCATEGORY=&keyword=gammel+singer

Hege sa...

Tusen takk! Gardinene er kjøpt på Prinsess. Litt for lange, men det fungerer greit å knyte dem opp:)

Hannemor sa...

Syns de var kjempefine med knuten... også var jeg anonym istad jeg da :)

Anne sa...

hei og takk for hilsen hos meg:) jeg stemmer for hvit ektorp med tilhørende stoler!:) ønsker deg en god uke!!

Mona Christin sa...

Hei.

Så vemodig å selge dette. Vi har en lik maskin i familien, men ikke bordet. Jeg aner ikke hva slikt går for, men ikke selg til gi-bort-pris. Mange skal ha ting nesten gratis.

Lykke til i valget av sofa.

Klem Mona C

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...