tirsdag 14. desember 2010

10 dager igjen...

...til julaften!

Dagens gjøremål er å bli ferdige med julekort og gaver! Posten har jo frister som bør holdes, og som vanlig er jeg ut i siste liten:) Neida, 2 dager igjen enda!!!


Her på lysbrettet mitt har jeg satt forskjellige grå urner. Jeg falt pladask for disse! De er fra Chic Antique og jeg fant dem i en blomsterbutikk. Like fine til svibler og trær som til lys. Og med en hærlig grå patina:)


Hva er dine planer for dagen da?

Klem fra meg til deg!

5 kommentarer:

Hannemor sa...

For noen fine krukker, Hege.
Også skimter jeg noen som ligner en engel bak i vinduet...? Har en lik en, syns den er så fin.
Fri her i dag, skal rydde litt, bake og så til frisøren - jeeeii!
Ha en flott dag,
førjulsklem til deg.

galadriii sa...

Har gjort akkurat det samme som deg faktisk, pakket inn gaver som skal sendes og skrevet litt julekort ;)

Hulda sa...

Så flotte de urnene var. Likte stetten veldig godt. Herlig pynta med mose. Må også finne fram fine krukker og kasser til juleblomstene. :)

Landlige Hjem sa...

Nydelige yndige urner og så flott du har pyntet lysene!! Nydelig stemning hos deg!!

Til deg fra meg ,)

Jeg ønsker deg av hjerte alle de gode ting♥
Nyt av julen & dens poesi, dufter & av harmoni
Å tenk om litt vi pakker opp av hjertens glede
- alt det skjønne julen har å gi!!
Varme juleklemmer jeg sender deg fra meg, Anki
♥GOD JUL♥

Vibeke / Mammas Hus sa...

Kjempeflotte urner - utrolig fine! :)

Håper du har gode førjulsdager!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...