torsdag 8. november 2012

Mens man venter...



... og lengter
mot advent og jul
kan man jo lage litt pynt!?




Etter sanking i skogen har jeg prøvd meg...
Foreløpig er det blitt stjerner og juletrær.




Noen av vanlige greiner jeg har stående i et melkespann utenfor døra,
andre av drivved jeg har funnet i skogen.




På stjernene bant jeg sammen to trekanter før jeg festet de sammen med hamptråd.
Utrolig enkelt!



Juletreet ble også laget av drivved fra skogen og bundet sammen med hamp.
Jeg var litt påpasselig med å få med meg greiner med ulik lengde, og da ble resultatet slik!
Synes det ble litt stilig jeg...:)




Snart helg folkens!
Ha en herlig en!!!

Klemmer fra meg


1 kommentar:

Unknown sa...

Så utrolig flott juletreet ble!!
Akkurat lik som de man får kjøpt i butikken, bare myyye artigere og ha laget det selv ♥ Flink du:))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...