torsdag 22. november 2012

Inngangspartiet


har blitt litt pyntet!
Det nærmer seg jul og det er koselig å lage litt stemning utendørs også.
Jeg kaller det vinterpyntet enda da, det kommer vel litt julepynt etter hvert...:)




Jeg har brukt en av de fine trekassene jeg fant.
I skogen har jeg plukket mose, kongler og små juletrær.
Lyktene hadde jeg fra før og den lille stjerna bandt jeg av kvister.




Av pinner jeg fant i skogen bandt jeg også et juletre.
Synes disse ble så dekorative, har flere inne også!






Enkelt, billig og naturlig.
Perfekt for meg:)




Jeg fyller 37 år idag, så nå skal jeg bake noe godt tenker jeg...
God unnskyldning for kake, ikke sant hihi?

Ønsker dere alle en herlig dag!

Stor klem


4 kommentarer:

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Gratulerer så mye med dagen ! Det ble veldig koselig ute ved trappen din . Ha en fin dag ! Klem

Hulda sa...

Gratulerer med dagen! Flott pynta utenfor, til ære for dagen og gjestene. Så stilig laget til. :)

Caroline sa...

Såååå flott pyntet inngangsparti!
Kjempestilig å bruke det naturen har å by på:)
Gratulerer med dagen som var igår,håper den ble fin:)
Ønsker deg en super helg!
Klem Caroline

Barbros lille verden sa...

Utrolig flott altså, jeg digger pinnetreet :)
Gratulerer med vel overstått!
GOd helg :)
Klem fra Barbro

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...