søndag 25. desember 2011

Ei vel overstått julaften!



Må innom for å ønske dere ei fortsatt god jul!
Jeg rakk aldri et innlegg til før julaften, men nå er jeg her.
Jeg kjenner at roen har senket seg og nyter lange gode dager...

















Vi hadde ei koselig feiring i går kveld,
nydelig ribbemiddag og som alltid en storveies gaveutdelig.
Mamman og pappan min var her hele kvelden og blir til i morra.
Godt å være sammen med familie!










I dag har vi kost oss med en lang,
herlig frokost,
sett litt mer på gavene,
 gått en lang tur og nå står
 pinnekjøttet og putrer...














Planen videre for jula i år er å dra å besøke søstra mi og hennes familie.
Vi har fortsatt en del gaver som skal utveksles etter at juleplanene ble endret i siste liten.
Hvis vi rekker noen dager på fjellet blir det en bonus.







 
Julestemningen kom for fullt når treet ble pyntet lille julaften og røde nystrøkne duker kom på bordene.
Huset er pyntet med tulipaner, julestjerner og svibler.
I tillegg er det granbar på alle rom tjihi...


 

                                        


Jeg håper dere alle nyter juledagene og
julefreden sammen med noen dere er glade i!



Mange varme juleklemmer fra meg til dere alle!

4 kommentarer:

Hannemor sa...

Flotte bilder av et julepyntet hus, ha ei fortsatt gledelig jul og hils til dine foreldre.

Romjulsklem

BergenButler.no sa...

Så fint pyntet, håper du nyter romjulen:)

Klem
Kjersti

Anonym sa...

Vakre bilder fra ditt flotte julepyntede hjem
Ikke bare med endringer sånn i siste liten, men ser ut som du har klart det bra
Fortsatt god romjul til deg

Ceropegia sa...

Godt nyttår til deg!!

Klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...