tirsdag 16. august 2011

Sofakroken

en regnfull dag i august...


Regnet pøser virkelig ned og det er flom flere steder i Trøndelag.
Det er deilig å kose seg inne med blogging og kaffe :)


Jeg ordnet litt på et brett på stuebordet.
Lavendel fra hagen, blå og hvite lys, noen steiner og litt annet stæsj...
Arti med litt forandring!
Nå er det blått det går i...
Har litt blå maling i ei bøtte som jeg lurer på om jeg skal kose meg med i dag...



Planene for dagen ellers er å rydde og organisere litt, det er flere rom her i huset som trenger litt omsorg...
Regnet gir liksom god samvittighet for å pusle inne.

TUDDELU!!!

2 kommentarer:

Hannemor sa...

ÅÅ så koselig det brettet var - hos meg ender jeg opp med bare lysestaker, må nok snoke rundt og snappe opp noen ideer.

Klem herfra, ha en trivelig aften!

ANNE TORILL sa...

Akkurat den blå fargen jeg liker sååå godt:))))
Bllir aldri lei av den:)
Ønsker deg en fin søndag!
*Smil & klem*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...