tirsdag 30. august 2011

Små skatter

Loppis er alltid gøy!
Spesielt når man finner små skatter som man kan ta med seg hjem!



Jeg er ingen reser på loppis, har egentlig ikke vært på så mange. Likevel fant jeg litt...:)

6 små likørglass ble mine. Likte så godt dekoren på de!
Seks glass rikere og 15 kroner fattigere *smiler*


I bakgrunnen ser dere ei gammel brødform.
Pris? 5 kroner:)
Tenkte den kunne bli fin med svibler i til jul kanskje..?

Jeg falt fullstendig for denne vakre skåla!
Tror den er i messing, men den skal få være slik den er nå, svart og sjarmerende!



Tror den skal få plass på badet, men foreløpig står den på kjøkkenet med kongler i.
Jeg betalte 20 kroner for denne! Et varp:)


Ei kjevle må man ha! Jeg hadde bare ei i plast fra tupperware, men nå har jeg ei i tre også:)


Ei hylle i tre skal få bli hvit og henge på verandaen!
Den er verdt sine 10 kroner den *ler*


Har du vært på loppis?

2 kommentarer:

Hulda sa...

Så mye fint du fant! Jeg falt for den skåla, virkelig stilig! Kan bli lekkert med mose og en hvit svibel i den.

MissMette sa...

Hei Hege :)
Så nydelig glass du har funnet, og den skålen var bare aldeles NYDELIG ღ virkelig skjønn... Dårlig med loppis her jeg bor, syns det er virkelig synd - hadde vært så kjekt å kanskje funnet noen små skatter ღ Ønsker deg en flott onsdag, og uke som er... Klem fra Mette

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...