søndag 28. oktober 2012

Vinter i oktober!




Masse snø og julestemning!
I oktober!
Mannen plukket inn de siste eplene mens guttene stod på snowboard ved siden av.
Lenge leve kontrastene tjihi!
Dette er tatt gjennom stuevinduet mitt i dag:




Jeg er i ny, full jobb og bloggen har nok ikke blitt prioritert...
Hva som har skjedd siden sist?
Jo da, mellomgangen nede, der er vi godt i gang!
Skyvedørsgarderobe er kommet opp og ENDELIG har jeg fått orden i alt av sportsutstyr og klær!




Masse plass er DIGG!
Sko og støvletter nederst, klær i midten og kasser med utstyr som er sortert øverst.
Man må jo bare bli lykkelig av mindre hihi!





På en annen vegg skal skjenken som har stått ute i sommer stå.
Jeg skal male veggen tror jeg, må bare bestemme meg for farge...
Og så kommer det nok opp noe på veggen over tenker jeg....





Ellers mangler vi å legge gulv,
og disse kommodene har jeg også en plan for...
Og selvsagt skal trappa males da,
 jeg må bare lade opp igjen etter forrige fatale forsøk...!





Vel, Ting Tar Tid!
Dere skal få se etter hvert som vi blir ferdige!

Håper dere har det bra?
Jeg er i gryende julestemning og nyter sol og snø.

Tuddelu!




1 kommentar:

Unknown sa...

Deilig med orden:)
Og ja, det er litt kontraster ute nå altså, hihi, snø og oransje blader på trærne ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...