lørdag 15. september 2012

Passion for Nü by Staff



Noe jeg ikke har skrevet mye (om noe!?) her på bloggen om er klær og mote.
Så nå får dere vite noe om meg som dere ikke visste...





Jeg er forelsket i klærne til Nü by Staff!

De er min PASSION!
Dette er MEG





Jeg kunne tenkt meg hele garderoben herfra, men det er ikke lommeboka mi enig i...
Men endel klær har det blitt de siste årene,
og her er mitt nyeste kjøp!



LOVE LOVE LOVE



Heeeelt mine farger også:)



Viser dere noen inspirasjonsbilder fra utstillinga i butikken,
flinkeste jentene som lager så delikate sammensetninger!
Og alltid superblid og hjelpsom:)





Alle bildene, bortsett fra mitt siste kjøp, er lånt fra FB-siden deres.
Du finner den og mer inspirasjon HER
(-Og nei, jeg er ikke sponset.... I WISH:)

OG dere: De har interiør også!

 
Ha en herlig lørdag!
Her skal vi kose oss med bruscetta og creme brulee,
vi fortjener det etter timer med fotballcup i høstluft!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...