tirsdag 19. juni 2012

Mine farger og valg; gang og kjøkken


Vi har bodd i huset vårt i 10 år nå.
Litt etter litt har rommene blitt pusset opp, uten at vi egentlig har hatt noen plan på det...
Runde to er vel godt i gang nå:)




Men selv uten noen plan ser jeg at rommene har blitt nokså like.
I alle fall er det en rød tråd i fargevalget!
Flaks?



 

Siste oppussingsprosjekt var gangen.
Den ble grå med hvite skap.
Med innslag av brune, rustikke elementer.



 
Før der pusset vi opp kjøkkenet.
Hvit innredning og hvite vegger er ganske "safe".
Det som var sprekt her var vel valget av tapet!




Dessuten er jeg veldig fornøyd med veggen med utvendig kledning og et gammelt vindu!
Vi snudde også om på hele planløsningen, så nå er det mye koseligere å lage mat og bake her!





Jeg kan vel ikke si at vi har et fargesprakende hus... tjihi....
Men blått er en farge som går igjen.
Jeg elsker lyse duse blåfarger og de finner man igjen i alle rom.
På kjøkkenet er det blått både i tapeten og på den ene veggen.




I den andre enden av kjøkkenet ble også slagbenken lys blå.
Litt vanskelig å se på bildet kanskje, men...

Runden i huset fortsettes ;)

Klem fra Hege

2 kommentarer:

Hulda sa...

Dere kan være veldig fornøyd med kjøkkenet, ble skikkelig bra! Lykke til med videre oppussing. :)

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Så koselig! Og fargevalget? Yess!:-) Jeg har hatt fargesprakende hus og er så fornøyd nå etter at alt er blitt lyst og sommerlig.

Hørtes så deilig ut med ferie i Hellas!!


ha en fin tirsdag!

Klem fra Hjørdis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...