fredag 20. januar 2012

Et lite livstegn...

... i januar...
Ja, her har det jammen vært stille ei stund!
Har ikke funnet motivasjon til blogging i det hele tatt!
Men jeg koser meg med deres innlegg altså,
blir imponert over kreativiteten som florerer i denne
mørke vintermåneden!



Det ble tomt etter at jula ble ryddet vekk.
Tomt, men godt, rent og ryddig!
Jeg tar inn noen få vårelementer nå, selv om det er vinterfarger og
vintertekstiler som regjerer enda.



Ei lilla pute til sofaen,
noen vår- og løkblomster...



Mitt nydelige nye strikkapledd som jeg fikk til jul fra verdens beste lillesøster!
Det er sååååå mykt!!!!
Tusen takk flinka!






Kjøkkenet er i lyseblått. hvitt og grått.
Skinnene ligger fortsatt i slagbenken,
til glede for både store og små hehe...

Og jeg eeeelsker at perleblomstene
har kommet!







Vi har feiret verdens beste gutter.
9.januar ble de 10 år!
Hjelpemeg så fort tiden går....
Utebursdag med aking, bål og kos for hele klassen ble suksess!



Nå er det endelig fredag!
Jeg skal kokkelere litt, indisk kyllingsuppe og nanbrød står på menyen:)

Tuddelu!

1 kommentar:

stallnilsen sa...

Det e ikke bestandig man er motivert til og blogge, det skjer vell oss alle.
Men koselig innlegg fra dæ, ha ei super helg og menyen hørtes kjempegodt ut.:O)

Hilsen Lisbeth <,O))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...