lørdag 9. april 2011

Lavendel og Durance


Jeg fikk noen spørsmål om hvor kjøpt jeg hadde kjøpt teppet jeg har i sofaen.
Det er kjøpt på Byhaven Blomster i Trondheim!
En nydelig butikk!!!
(Puten er kjøpt i dag på Princess)


Som dere ser, like fint på begge sider!
For dere som ikke bor i nærheten er merket Chic Antique,
så det er sikkert flere steder å få kjøpt det:)

I dag ble sofaen impregnert med duft av lavendel.
Deilig duft i hele huset!!!
"Oppskriften" på impregnering ser dere i innlegget under.

I dag har jeg vasket alle soverommene.
Sengesettene ble vasket med vaskemiddel fra Durance...
Deilig duft av lavendel her også.
Jeg er helt forelsket i Duranceproduktene jeg!
Støv- og gulvvask ble selvfølgelig tatt med....
Durance
Produktene er kjøpt hos In-Spira

Jeg ønsker dere alle en deilig lørdag!

8 kommentarer:

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Lavendelduft i huset gjør susen! Heldige dere som har en byhaven blomsterbutikk! Teppet var nydelig!
Ha en fin kveld!
Klem fra Hjørdis

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Nydeleg teppe! Eg elsker slike. Og du har kjøpt den puta eg sikler etter på Princess, superfin!!!:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Unknown sa...

For et lekkert teppe!! ,) *ønske ønske* ,))
lavendel lukter jo bare himmelsk godt! ,) Har selv mange av disse skjønne produktene ,)) Vasken går som en lek hi hi...
Takk for koselig ord hos meg!! ,) Mmm jordbær må man uansett vær og føre hihi.. Koser meg! ,)
Uffa meg jeg håper solen dukker opp hos dere også!! De første tulipanene tittet opp i dag, så gøy at det endelig skjer noe ,)
Nyt av helgen kjære deg!!
Klemmer Anki

Line Elisabeth sa...

For et nydelig teppe! Tipset om impregnering av sofaen var lurt..det må jeg prøve også:)
Lavendel lukter jo helt himmelsk:)

Ha en fin helg videre!

Klem Line E.

h.espe sa...

Så flott teppe og pute - det oser jo nesten sommer hos deg allerede!! Durance produktene er kjempefine (bortsett fra oppvask, den liker jeg ikke...), og spesielt de med lavendelduft!!

Håper du har hatt en fin helg så langt! I dag blir de loppemarked på meg - gleder meg, kanskje finner jeg en skatt eller to...;o)

Ha en strålende flott søndag!

Klem fra Hildegunn

Anonym sa...

Er bare så deilig duft i Durance produktene
Er veldig glad i de selv
Go søndag til deg
KLlem Marianne

Hulda sa...

Virkelig flott teppe. Jeg har også et som jeg har kjøpt fra samme merke, det går i mer høstlige farger. De har mange flotte tepper i denne serien. Synes det var litt engelsk cottage over dette. :) Nydelig! Herlige oppvaskmidler også. jeg har også en slik lavendelvask fra durance. Herlig!

Tina sa...

Superfint teppe og den butikken på Byhaven er jo bare å drømme seg bort i! Heldige du!!!
Håper søndagen din har vært flott!

Klæm klæm

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...