søndag 6. februar 2011

Et lite søndagssukk

kommer fra meg i dag.



Etter at jeg startet i ny jobb for to uker siden har det
 blitt lite tid til blogging.
Og det ser ut til at det blir slik fremover...
Misforstå meg rett:
Jeg kjempetrives med ny jobb og alle utfordringene der!
Men jeg er jo aldri hjemme når det er lyst slik at jeg får tatt bilder!
Og ikke har jeg så mye tid til å lage nye innlegg heller...



Men jeg er innom dere og ser og nyter og koser meg da!!!
Selv om jeg ikke har vært så flink til å legge igjen kommentarer...



Helga har gått med til å kose seg og senke skuldrene.
I går var vi på skitur før vi nøt kvelden med biff og rødvin:)
I dag har jeg vaska hus, vaska klær, skifta på senger, bakt brød og laga kornblanding.
Ikke så spennende, men godt etterpå:)
Og så blir den nye uka som står forann oss så mye bedre!


Løkblomstene smiler til meg
fra rundt omkring i huset...


Jeg sender et smil til deg også:)

7 kommentarer:

Hulda sa...

Flotte løkblomster du har. De er så vårlige og friske.

Jeg er heldig å begynne sent noen dager i uka, da har jeg tid til å ta bilder. Ellers bruker jeg helgene til å ta endel bilder. Men, nå er det snart tidlig og lenge lyst!

Unknown sa...

Nydelige løkblomster du viser, så koselig og vårlig!! ;) Ja, heldigvis blir dagene lysere og lysere, snart er våren her og den første vårmåneden mars her og før vi vet ordet av det er snøen borte og trær og blomster kler seg i ny drakt, praktfullt!!
Takk for dine herlige ord hos meg! Kjenner så godt igjen du skriver.. så flink du har vært i dag, har fått ryddet unna litt og som du ser på bildene var det godt å gå igjennom litt av puter og teppe arsenalet hi hi .. fortsatt er det mer å ta av *ler* ;))
Nydelige bilder!!
Kos deg videre i dag ;)
Klemmer fra meg,
Anki

Alfa sa...

Løkblomstene er jo bare så nydelig. Nei, er ikke alltid tiden strekker til.
Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg.
Ha en fin kveld. Nyt den.
Klem Alfa

Anonym sa...

Deilig og flott med løkplanter av ulike slag

Ellers hørtes det deilig ut med skitur igår, jeg har nesten ikke fått gått noe iår
Var deilig med den lille turen vi hadde ute idag..
Go ny uke til deg i den nye jobben

Anonym sa...

Deilig og flott med løkplanter av ulike slag

Ellers hørtes det deilig ut med skitur igår, jeg har nesten ikke fått gått noe iår
Var deilig med den lille turen vi hadde ute idag..
Go ny uke til deg i den nye jobben

Mona Christin sa...

Hei.

Blogg når du har tid, vi kommer tilbake uansett. Jeg har også problemer med å få tatt nok bilder i dagslys. Jobber ofte til 16 og 17 og da har mørket satt inn allerede.

Fine løkplanter du har. Minner om vår.

Klem Mona C

Tina sa...

Takk for smil og hilsning! Så koselig! Grattis med ny jobb, spennende da!

Huff ja sliter litt med tiden her også, men det går i hundre og utrolig hva en rekker over må jeg si. Ser du har vært svært så effektiv denne helga. Virkelig svingt deg rundt! Deilig med ny uke da, du har så rett. Her har vi også vakset, vasket ut alle basselusker håper jeg... hihi ja sånn er det vel på denne tiden av året!

Titter innom igjen! Du er utrolig flink til å legge igjen hyggelige hilsninger. Blir så glad.

Ønsker deg ei fin ny uke!
Klæm Tina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...