mandag 4. oktober 2010

Søndagssyssler

I helga har det vært innevær her i Trøndelag. Masse vind og litt regn gjorde det deilig å være innendørs synes jeg. Fikk pusla litt med noen små prosjekter...



Jeg fant ei lita kurv som jeg kunne male, noen bjørkerammer som godt kunne få bli hvite og så var det den ramma fra Kremmerhuset som skulle få bli hvit rundt kanten.



Kurven passet godt ved komfyren med alt man måtte trenge der: Salt, pepper, ojler og provencekrydder fra Frankrike:)


Disse flaskene ble med hjem etter sommeren i Frankrike. De er utrolig kjekke til salat!!! Som regel lager jeg dressing av olivenilje, balsamicoeddik og salt og pepper, men nå kan jeg bare spraye salaten litt før servering! Eller folk kan spraye sin egen salat etter smak. Lurt! Ellers ble det selvfølgelig krydder med hjem etter turen til Provence også...



Og ENDELIG fikk jeg rammet inn 1.klassebildene av gutta mine. Litt på tide kanskje når de går i 3.klasse nå.... De ble så fine i hvite rammer synes jeg:)


Vel, det var noen prosjekter unnagjort! Flere står for tur, hehe, blir jo aaaaaldri ferdig....

Håper alle der ute får en flott start på uka!

2 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så tøffe sprayer. :)


Bare lurer på hvor stor skjerm du har, og om det er mye som er utenfor skjermen? ;) Jeg har 17" og har MASSE plass på sidene nemlig - og de (få) andre som har svart synes den er perfekt i størrelsen. Bare greit å vite. ;)))

Håper du får en flott dag!

PS: Takk for flott kommentar! (Og benken står i stua, vi har ikke spiseplass på kjøkkenet vi, den ble aldri brukt ;P)

Anonym sa...

Så flink du er da :) Det er så koselig å stikke innom bloggen din, blir glad av å lese her :)

Har slike flasker her også, de er veldig greie ja. Bare en smule irriterende når det er en oppskrift hvor det står 5 ss ;)

- lovise :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...