torsdag 28. oktober 2010

Noen favorittbilder

Når man er ute å farter med kamera finner man alltid noe å ta bilder av... Jeg tar maaaange bilder, men det er ikke alltid så mange som blir bra.... Tenkte jeg skulle vise noen av mine favoritter!

Dette er tatt i en liten fjellandsby i Frankrike i sommer. En skjønn liten butikk med masse rart og fint:) Syntes fargene og stemningen var så god....


Her er et bilde tatt ut av flyvinduet! Det er av Mont Blanc og utrolig hærlig, synes jeg. Dette kunne nok vært fin reklame for flyselskapet...? Rart hvor klart det blir selv om det er tatt gjennom et vindu...!


Dette bildet er tatt ut av stuevinduet mitt! Jeg åpnet det på vidt gap og knipset i vei av den skjønne skjønne regnbuen! Den er faktisk dobbel og treffer rett over kirka i Melhus. Det er vel nå man skulle vært å lett etter ei gryte med gull:)

Har dere noen favorittbilder da???
Jeg har mange flere, det kommer kanskje noen senere:)

Ønsker alle en flott dag!

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...