torsdag 7. oktober 2010

Hjelp!


Jeg har kjøpt meg nye gardinkapper til kjøkkenet! Endelig! Har lett lenge... Det er nemlig ikke så lett når vinduene ligger på rekke og rad og vi har spleiset sammen maaaange gardinstenger med tilhørende fester... Men men, nå er de i alle fall kjøpt! På tilbud til 50 kroner stykket!!! Et KUPP!

Men til dilemmaet: Skal jeg tre de rett på gardinstengene eller skal jeg sy i hemper på dem??? Hva blir penest?
HJELP!!!
Jeg blir KJEMPEGLAD for gode råd!!!

Slik?



Eller slik? (Jeg har bare festet silkebånd med nåler enda, men man ser litt hvordan det blir...)




Håper på gode råd, så kommer det bilder når det er ferdig!

Torsdagsklemmer fra den evige vinglepetter:)

3 kommentarer:

Villblomsten sa...

Eller du kan sy på gardin-rynke-band :-)
Bare for å lage flere valgmuligheter til deg :-)

Sommerhuset i bakken sa...

Åhhh, så søte gardiner. Kjempefine!
Vanskelig å bestemme seg for hva man skal gjøre, ja. Synes begge måtene var fine, men heller kanskje mest mot å tre dem rett inn på gardinstanga...eller....sy hemper... ;-) Hmmm...vanskelig...jeg var ikke til mye hjelp her, dessverre ;-) Tror det blir fint uansett hva du gjør, jeg. Gardinene var jo såååå koselige.

Ha en finfin kveld!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg tror jeg synes rett på stanga ble finest!


God helg :)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...