onsdag 6. oktober 2010

Onsdagstanker

Ja da, jeg vet at det er aaaalt for tidlig med jul enda, men jeg er nå engang litt rar sånn... Plutselig i løpet av høsten en gang, gjerne litt for tidlig, kommer julestemninga... Jeg gleder meg selvsagt til jul, til baking og pynting og alt som hører med! Men det rare er at jeg SER jul overalt! Til og med alt som ikke er jul! Det kan være en blomst, ei pute, noen skinn... Åhhhh sånn julestemning jeg får!


Jeg snakket med ei venninne her en dag og vi snakket litt om julegaver til familie, barn og venner. Så spurte jeg om hva HUN ønsket seg i julegave i år!? Og det var da vi kom på det smarteste... Barna våre har allerede begynt å skrive liste over ting de ønsker seg, for de er så redde at de skal glemme noe! Og det skal faktisk vi voksne gjøre også!!! For nå er det masse jeg ønsker meg, men når det nærmer seg jul er hodet tomt (av slike "uviktige" ting i alle fall)! "Hva ønsker du deg da?"  -Ehhhh, det var visst noe men jeg har glemt det... Så det var sikkert ikke noe viktig.... For før jul er i alle fall hodet mitt FULLT av alle andres gaver og ting som skal gjøres og bakes og pyntes og handles...

Så: DAGENS TIPS ER:
SKRIV ØNSKELISTE TIL JUL!!!!!

Heng den på et godt synlig sted og noter etter hvert! Alle i min familie skal starte nå;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, god jul :D Her nede har julepynten kommet i butikkene og julegodteriet står i hyllene!!!
- lovise :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...