torsdag 29. mars 2012

Om vær og humør og sånn...

Det nærmer seg påske med stormskritt!

Men gud bedre meg så VÆRSYK jeg er!!!!

Når i tillegg yr og storm melder om 10 dager med snø på fjellet kjenner jeg humøret daler i takt med temperaturen... Ikke at jeg er så innmari opptatt av dette været, sånn egentlig, men nå kjenner jeg at nok er nok. Googler restplass.no uten hell og lurer på hvor langt jeg må kjøre for å få noen etterlengtede plussgrader og sol. Desverre må jeg lengre sør enn Danmark, og det er kanskje å ta litt av for noen dager med smak av sommer.



Og ja da, jeg har da sett på nydelige blogger fra sørlige deler av norges land at dere innreder veranda i bikini og planter blomster mens grillen sprer gode lukter.
Men det gjør det ikke noe bedre altså!

FOR HER MIDT I LANDET SÅ REGNER DET!
OG DET REGNER!
OG REGNER!


Prøver å innstille meg på innepåske med gode filmer, mange krimbøker og et stoooort påskeegg.
Og brettspill selvfølgelig. Mange brettspill!




Så frem til vi inntar snø og fjell får jeg nyte våren innendørs her hjemme.
Epletrekvistene mine spirer og den nye vårputa mi fra Kremmerhuset gjør meg litt glad....
Dessuten ligger et lammelår klart i kjøleskapet til i morra....
Og når jeg tenker på det smiler jeg faktisk også!



Håper solen skinner på deg!


5 kommentarer:

Thelma Louise sa...

skjønner du er værsyk :-) her har det vært helt rått nå...lenge...vi ser på langtidsvarselet for påsken, og gubben rynket på nesen, skal skal ikke dra bort...det er jo meldt fint vær sier jeg men ikke 20 grader...men 5-8...det er jo mars...snakk om å ha blitt bortskjemte..))

En riktig god påske til deg og dine..)

Marit sa...

Været gjør ALT med en! Slik er det ivertfall for meg. Håper vi begge får sett litt sol i påsken!:)

Klem Marit

vår lille verden sa...

Ja ikke rart vi er lei alt det regnet og ruskeværet og ja det er LOV til og KLAGE nå!
Men etter regnet kommer solen og vi skal briske oss her i trønderlag også:O)))
Vi må bare vente litt ekstra på det..
Det spirer inne hos deg iallefall:)
Fin fin kveld til deg:)
klem
kathrin

lovise sa...

Så fin pute :) Euhm, vi sitter her nede i sola og må bare innrømme at vi gruer oss litt til å bytte inn shortsen med slagstøvler ;) God påske til deg og dine!

Tina sa...

Så enig med deg, jeg skjønner ikke at folk bosetter seg nord for dovre. Og her bor jeg, midt i dritværet...
Vi får krysse det som krysses kan og håpe på herlig påskevær:)

:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...