mandag 5. mars 2012

Blåmandag :)

Ingen hemmelighet at jeg er glad i blått!
Viser litt blått på kjøkkenet i dag...



I vinterferien var jeg på den nye interiørbutikken på Oppdal.
Der hadde de såååå mye fint!
Kopphåndduk og ei fil-de-fer kurv fra GG fikk bli med meg hjem.




Hortensia er såååå nydelig.
Gleder meg til å ordne på verandaen jeg nå! Men må nok vente litt til:)
Det blir nok litt blått der også...



Ikke så ille med blåmandag vel tjihi!!!



Ønsker dere alle ei flott ny marsuke!




2 kommentarer:

Sommerhuset i bakken sa...

Kjempefin kurv og nyyydelig hortensia! Blått er flott! Fine bilder du har tatt!

Ha en riktig god kveld1

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe flott kurv og hortensia! :) Nydelig blåfarge!
Har også kjøpt meg en ny hortensia i dag som pryder kjøkkenbordet!

Ha en fin kveld!
Klemmer

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...