mandag 26. mars 2012

Farger

For en liten tid tilbake ville jeg ha alt hvitt.
Jeg hadde hvit sofa, hvite vegger, hvite gardiner og eeelsket hvite møbler.

Så, helt plutselig, har jeg så
utrolig lyst farger igjen!

Det startet nok med oppussing av kjøkkenet...
Denne tapeten kom opp:



-og med det også min elsk for lyseblått....
Malekosten ble sving:)




Etter hvert ble det nye møbler på stua.
Grå sofa, brun rekvedskjenk og blågrå gardiner....




Og nå har jeg superlyst på mer!
FARGER altså hehe... :)

Hadde det ikke vært sååå stilig med denne???



Eller denne?





SUKK!!!!
I`m in løøøøøøøøvvvvvv........!!!!!




(Fargerik dessert fra en lørdagskveld.... mmmm....)

Så jenter?
Hvordan er det?
Farger???
Eller ikke?




6 kommentarer:

Hulda sa...

Farger må man ha, spesielt på denne lyse årstiden. :) Har mange farger i huset vårt. Liker den tapeten din utrolig godt. :) Kul stol!

salige lavendel sa...

Jo takk gjerne litt farger! Men jeg bruker mer fargespots. Har en base med hvitt og beige - og så har jeg fargespot som går i lys blågrønne og turkise fargetoner. Bruker også fargespots i bilder på veggen og noen lit mer "vågale" puter i stua.Det gjør godt med litt farger!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Jeg syns det er flott med farger! Men jeg får det ikke til her hos meg :) Men syns det er super flott hos andre! Så kjør på! :)

Ha en fin ny dag i morgen!
Klemmer til deg!

Villaveien nr 1 sa...

Wow for et flott hjem du har.. Kjempestilig vegg på kjøkkenet. Kunne tenkt deg en sånn selv.

Jeg er nybegynner i blogging og legger meg til som følger her hos deg. Kjempefine bilder:)

Jeg liker hvitt og brunt/ lysbrun ..Og av og til litt pastellfarger som mint, lysblå eller lysrosa. Og gult faktisk. Lysegul. Solens farge:)

Klemmer fra Margareth

Thelma Louise sa...

stilig..))

jeg er på den ene siden for farger, på den andre side merker jeg at jeg feiger ut..og kjører det safe..))

både med klær og interiør, stort sett da...i interiører fyller jeg på med farger via blomster..))

Anonym sa...

Hei! :)
Fantstisk fint kjøkken, jeg har planer om å tapetsere den tapeten på en vegg på såverommet vårt i huset vi bygger nå. Kan jeg spør om fargekoden på den lyseblå malingen? Den passet så flott til!!
Med vennlig hilsen Astrid

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...