torsdag 20. januar 2011

På stedet hvil...



Det meste er på stedet hvil her i huset for tiden.
Guttene har fortsatt influensa og feber...
Jeg tenker fortsatt sofa...
Klarer ikke å bestemme meg...


Jeg lider av beslutningsvegring!
Helt håpløst tilfelle!


Foreløpig får den gamle sofaen stå... Eller; en av dem!
Den har fått et stripete pledd fra JDL over seg.
Og en kurvstol har flyttet inn.
Den er fra Ikea og skal stå på kjøkkenet etter hvert


Foreløpig er den her og fyller opp litt.

Takk for mange koselige kommentarer!
Jeg blir så glaaaaaaad!

God torsdag til deg!


3 kommentarer:

Hulda sa...

Stua er jo virkelig lekker! Falt for kurvstolen, slike er herlige. Har noen her også. Så fint pledd også. Virkelig inspirerende!

h.espe sa...

Tusen takk for hyggelig besøk på bloggen min - alltid kos når nye finner frem til meg!!

Tror ikke jeg har vært innom deg tidligere, så nå må jeg titte litt rundt. Ser veldig bra ut så langt... ;o)

Nyt dagen videre og vips, plutselig er det helg igjen...❤

Klem fra Hildegunn

Stine sa...

Takk takk! Den er kjøpt på Blomstersenteret i Bogstadveien. Litt usikker på om de har flere igjen. Men det er en kjent leverandør. Enten I.B. Laursen, Bloomingville eller liknende. Elsker den!!!

Klemmer <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...