tirsdag 18. januar 2011

Inspirert!

Bilder blir ikke bra når man fotograferer bilder i blad...
Skjønner dere hva jeg mener? *ler*
Men jeg ble så inspirert!!!



Dette bildet er hentet fra JDL`s nyeste blad.
Og det ER en Ektorp hjørnesofa!
Mmmm den likte jeg:)
Den ser så liten og nett ut, iallefall her.
Og ønsker meg samtidig slagbenk...
Nydelig!!!


Dette bildet er fra det nyeste Isabellas.
Lenestolen er heeeelt nydelig!
Men ingen forhandlere i Norge...(kun Danmark)
Kanskje jeg skal ta en tur til København... ?

Men det er jo lov å la seg inspirere:)
Jeg drømmer videre jeg!
Ha en deilig dag!


5 kommentarer:

Dittemor sa...

Den lenestolen vil jeg også ha. :)

Mia, New Room Interior sa...

Kjempefine saker, ikke rart du blir inspirert av dem! Filleryene mine har stort sett min mamma laget, og jeg selger endel av dem i nettbutikken. Har også andre filleryer i nettbutikken, under tekstiler, så bare å ta en titt! Ha en fin kveld! Klem

Gollass sa...

Den lenestolen synes jeg også var bare konge, hjørnesofaen fra Ikea hadde jeg ikke heller sagt neitakk til, ha en skjønn tirsdag;-)
Klem Elin

Som mine dager er sa...

Man finner sååå mye inspirasjon i diverse interiørblader. Jeg kan også bli helt henfallen over bilder som appelerer til meg, enten pga møbelet eller løsningen som helhet. Bildene du viser er også helt min stil.

Og takk for interessen angående det gamle skapet. Men dessverre for deg er skapet solgt nå. Det gikk fort - en mann (!) var raskest på avtrekkeren med å rope KJØP!
Hehe ... nesten så jeg måtte le litt da.

Men takk skal du ha.
En fin uke ønskes deg.

Klem fra Marit

Vibeke sa...

Jeg er med, Hege;-) Til købehavn på shopping...

Klæm Vibeke

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...