tirsdag 11. januar 2011

Litt av hvert...

Jeg går å venter på den store kreativiteten og energien! Den forsvant visst med jula...



Jeg er trøtt og slapp, og det er deilig å bare sitte i godstolen om kveldene. Til og med blogging blir det lite med. Eller, jeg leser og nyter alle andres flotte blogger, men det er lite inspirasjon til å lage nye innlegg merker jeg.



Jeg fikk akutt behov for litt farger og fornyelse i dag. Kanskje det hjelper? I alle fall nyter jeg en perleblomst (Jippi vår!!!) en hjerteplante (eller hva de heter...) og noen rååååååsa kubbelys nå! Alt fikk bli med meg hjem idag:)  De søte miniurnene jeg kjøpte meg til jul, som for øvrig var perfekte til svibler, fikk nytt innhold.






Dessuten har Rema fått inn hærlige vårblomster de også, og jammen ble ikke et par av de med i handleposen også...



Jeg byttet også duft på homeperfume`n min. Fra kanel og appelsin (jul) til White Tea. Deiiiilig:)

Håper dette hjelper litt!
Hvordan har dere det i januar da?

3 kommentarer:

Hulda sa...

Dette var jo absolutt koselig. :) Så heldig du er som allerede har fått tak i perleblomster. :) Jeg kjøpte også primula i går, og noen tulipaner. Koselig hos deg. :)

MissMette sa...

Hei Hege
Titter innom for å ønske deg et godt nytt år :) – en liten stund siden jeg har vært innom deg… Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver her… Ikke alltid lett å finne noe å blogge om :) jeg hadde en lengre pause i november, møtte bare veggen - fikk ikke til noe! Men ta tiden til hjelp, les bøker, slapp av i og stolen og bare ikke gjøre noen ting :) …nå går vi også mot lysere tider og DET gleder jeg meg til :) Mange fine gaver du har fått, og mange herlige blomster… På fredag er det Tulipanens dag! (det er vel en dag for det meste) hihi… Skal ut i morgen å kjøpe meg noen buketter til helga – kjenner jeg trenger litt farger rundt meg i denne mørke tiden ♥ Ønsker deg en fortsatt fin uke, stor klem fra Mette

Skogland sa...

Hei du,

lerkegreinene er plukket ute ja. Har ønsket meg noen leeenge, men ikke funnet noen før de lå på trappa!... datteren vår hadde plukket de på tur med besteforeldrene for et par uker siden, og nå dukket de plutselig opp fra snøen igjen! Gjett om jeg ble glad :)
Jeg har vært trøtt og slapp i hele høst og vinter, men nå som våren er laaangt i det fjerne, begynner energien og ideene å dukke opp igjen :)
Herlig med vårblomster! Kjøpt noen idag jeg også ;)

Klem fra Fru K

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...