fredag 16. desember 2011

Jul i stua

Da begynner det å bli jul i stua!
I år har jeg brukt noen røde detaljer, synes det blir så lunt og koselig av det!


Vinterlig og julekoselig med puter fra Kremmerhuset!


Rød duk på bordet med et brett i drivvedfarge.
På brettet er det lys, kongler, duftekrukke fra Durance og en svibel i et
lattekrus fra GreenGate.


To små dompapper har tatt plass i det gamle vinduet.


De koser seg under stjernene :)


Røde og hvite strikkede julekuler fra mamman min!

Tenk, det er den siste helga før jul allerede!
Håper dere nyter dagene og tar dere tid til kos og hygge.



Førjulsklemmer fra meg

2 kommentarer:

Synnøve sa...

Så flotte detaljer.
Å nå angrer jeg meg for at jeg ikke kjøpte den runde puten og den med fuglen på. Stod med de, men la de i fra meg. De er jo kjempefine:-))
Jeg og må ha litt rødt til jul.
Ja nå går det fort mot jul.
Ha en fin kveld
Klem Synnøve

Sommerhuset i bakken sa...

Veldig koselig med røde detaljer. God og lun julestemning hos deg. Flotte bilder - og fin header ;-)

Ha en super lørdag!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...