torsdag 1. desember 2011

Gaver og kjøkken og jul og sånt...

Nå har jeg hatt koselig besøk hele uka, så da er ikke blogginga prioritert.
Men nå er jeg tilbake!
Og 1.desember er det allerede!
-Til stor glede for forventningsfulle barn som eeendelig fikk åpne første luka i dag:)


Huset er blitt litt mer jul for hver dag.
Når vi i tillegg koser oss med pepperkakebaking blir stemningen komplett:)


Etter at kjøkkenet er ferdig har vi stort sett blitt sittende her når det kommer besøk.
Det er jo blitt så koselig her!
Ny gardinkappe og nye puter er sydd i stoff fra Stoff og Stil.
Teflonduken er fra i fjor fra butikken Inspira, men jeg er litt usikker på merket...
Ser at det er flere nettbutikker som selger den!


Er så glad i fagene lin og rødt sammen!



Jeg har forresten ikke vist dere hva jeg fikk i bursdagsgaver!



Gavekort på Black and White er aldri feil, og denne gangen fikk to tunikakjoler og en underkjole bli med meg hjem. Alt av merket Cream. Jeg elsker dette merket og kunne nok lett brukt tuuuuusenvis av kroner her:)



Jeg fikk også et nydelig fat fra Broste Copenhagen!
For tiden pyntet med nylagede pepperkaker og pikekyss i norgesglass, svibel, lys i gamle sandkakeformer, en lerkegrein og masse krydderier...


Lerkegreinen er sååå nydelig og har stått på ønskelisten lenge!
Etter et koselig besøk hos Vibeke på Bengtgarden fikk jeg med meg flere hjem!
Tusentusen takk snille du!!!


Snøen som kom forsvant igjen.
Så selv om stemningen er på god vei inne i huset håper og ønsker vi litt mer hvitt ute!

Håper dere har koselige adventsdager!
Jeg er så utrolig glad for alle koselige kommentarer dere legger igjen,
de varmer hjertet!

1 kommentar:

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Mange fine inspirerende bilder! flott jakke du har fått! Gratulerer med vel overstått.
Forstår godt at kjøkkenet blir faste tilholdssted nå:-)
ha en fin kveld:-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...