tirsdag 2. november 2010

Kos og butikk


En deilig stille stund en novembermorgen... Tente lys, god kaffe og et hærlig blad med julestemning. Jeg koser meg! Ikke for det, jeg er syk og har fått antibiotikakur av legen, men... Gjør det beste utav det i alle fall! Jeg er så glad for at disse bladene nå kan kjøpes hos Narvesen! Da går jeg ikke glipp av noen heller:)


Jeg har ei god venninne som startet opp nettbutikken IN- SPIRA for litt siden. Nå er hun jammen så tøff at hun starter opp butikk også! Hun har fått et lokale i samme bygg som Mega, posten, bakeriet og en outletbutikk, og skal låne dette i november og desember for å se hvordan det går. Du er knalltøff AnneKat! Og kjempeflink! Stå på!!!!

Her er noen bilder fra åpningsdagen i går!







Håper butikken og salget går kjempebra! Det fortjener du vennen!!!


Da gjenstår det å ønske alle der ute en deilig tirsdag! Og ta gjerne turen innom butikken eller nettbutikken til Anne Katrine!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Synd den butikken ligger langt unna ;)

God bedring, håper du blir fort frisk igjen!

- lovise :)

Grip dagen sa...

Kos deg med julemagasinet. Jeg har hele tiden trodd at JdL kom med helt nytt julemagasin. Jeg har ventet så ivrig på det. Da jeg så at det var den gamle boken de bare har trykket på ny, ble jeg SÅÅÅ skuffet. Jeg er nemlig på vill jakt etter en siste dæsj inspirasjon før jeg åpner julemessa mi.

Håper butikken går godt for din venninne. Hun er tøff som starter for seg selv. Det er kjempegøy ut! Skal innom å se på nettbutikken hennes. Takk for tipset.
Klem Marit

Mia, New Room Interior sa...

Så flott butikken så ut, skal sjekke ut nettbutikken! Ha en super kveld! Klem

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...