søndag 28. november 2010

1. søndag i advent


Lysene står klare, jeg må bare vente på at guttene kommer hjem! Jeg og mannen var på julebord i går kveld. Gutta koser seg hos bestemor og bestefar med baking, spill og lek.



En striesekk er lagt på sybordet. Passe rustikk til den blanke englestaken synes jeg. Englene har fått tall på seg, vingene tåler vel det:)


En svibel og et lite tre gir litt farge der de står i sine røffe sinkbeholdere. Det skal ofte ikke så mye til.
Gleder meg til å tenne lys i kveld!

God 1.søndag i advent alle der ute!

7 kommentarer:

Unknown sa...

Såå nyydelig!!♥
Den staken er så skjönn!!!♥
Ei vennine av meg har den og jeg synes den er så flott ,))
Takk for dine gode ord hos meg♥ De varmer stort♥
Nyt av dagen og ha en fantastisk skjönn 1 advent med myspys♥
Förjulsklemmer fra meg,
Anki

Hulda sa...

Takk for dine gode ord! Så trivelig for meg å lese at du har gleda deg til adventsinnleggene mine. :)

Likte veldig godt den striesekken din, sammen med sink og sølv passet det kjempefint sammen.

Nyt førjulskvelden! Godt at vi har bloggene å gå inn på og få inspirasjon. :)

Christinas låvebutikk sa...

Så fint du har pyntet til advent!
Takk for koselige ord:))
Ha ei fin adventstid:))

Jannicke sa...

så nydelig med et slikt lite "juletre".. det skal jeg jammen skaffe meg jeg og!

Ha en riktig fin adventstid!

Klem J.

Som mine dager er sa...

Så koselig advent du har. Kjenner igjen adventstaken ja - den er jo bare lekker og et skikkelig blikkfang!!!

Smart med et slikt lite juletre i en sinkpotte. Tenkte å skaffe meg tilsvarende bare jeg får somla meg borti skogen en tur.

Pleddet du forespurte koster kr 1000,- og er altså håndstrikket av verdens flinkeste strikkedame. Fargene hun har en grått (maken til mitt) samt offwhite.

Ha en finfin kommende uke.

Klem Marit

Mona Christin sa...

Hei.

Det ser veldig koselig ut. Ønsker meg et lite tre jeg og, men da jeg endelig fikk somla meg til skogen hadde jo tela satt inn og det satt dønn fast. Nå venter jeg bare på mildvær.

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer.

Klem Mona C

Tina sa...

Dette var jo bare vakkert. Zink liker jeg bare mer og mer. Å den strisekken din var kjempecool.

Takk for koselig ord, alltid så koselig det!
Klæm klæm

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...