mandag 8. oktober 2012

Stua!


Etter å ha flytta litt på møbler, mala litt og ENDELIG kjøpt noen lamper
kan jeg vel vise dere litt mer av stua!



Mangler fortsatt tepper, litt puter og stæsj,
men man kan jo ikke gjøre ALT på en gang vel...?



Hyllen ble malt sotsvart i går.
Lampa er fra House Doctor.



Vi har ordna en skikkelig tv-krok her
og vi trives kjempegodt!
Plass til hele familien:)


Her ser dere konsollbordet med tv`en på også.
Og den andre lampa jeg bestilte.
Mulig eplekassene skal bort...
Og så har jeg såååå lyst på et rundt bord!!!



Vel, slik er det hos meg idag!
Det blir nok noen endringer ganske snart,
for jeg har nemlig endelig fått hentet mine HAPPY LIGHTS!
Mon tro hvor de passer da...:))

Stor klem fra meg

1 kommentar:

Hulda sa...

Så stilig i stua hos deg! Likte de nye lampene dine veldig godt. Den ved tv-bordet passet flott der. Stilig med den svarte også. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...