søndag 13. november 2011

Mys i november...

Det er november...
Dagen i dag er den mørkeste hittil,
det er en dag for å fyre i ovnen, tenne lys og kose seg inne...



I dag får dere bli med på stua mi.
Ta en kopp kaffe sammen med meg i sofaen kanskje?
Kjøpte meg nye krus på Cornelias Hus i går...



Tente lys, årets første svibel og roser til far.
Gratulerer med dagen til alle pappaer!





Det har kommet noen filleryer på gulvene.
Den gamle margarinkassen er fylt opp med pledd.



Mys i november...


Nyt dagen!

4 kommentarer:

Hulda sa...

Veldig koselig! Likte ekstra godt bildet der vi ser klaffen på bordet, og kassen under det. Flott!

pysseltanten sa...

Ser jättemysigt ut...Här sprakar en brasa i kaminen o en maaaassa tända ljus....:))
Kraam Git

Vibeke fra Bengtgarden sa...

Håper du hadde en fin bytur i går ;-) Har du tid til en kafetur en dag?

Så hærlige bilder og svibler da... Nesten så jeg gruer meg for å må motstå fristelsen . Men jeg må nok bare holde meg unna de!

Nyt resten av søndagskvelden!

Klæm Vibeke

Mia, New Room Interior sa...

KOOSELIG! Fin stemning i bildene dine! Ønsker deg en fin ny uke! KLEM

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...